gojane

Till er som skulle vilja beställa ifrån gojane.com - DO IT!
Jag har aldrig varit så nöjd med en beställning som jag är med den här.
Helt underbara är dom, allihoppa.
Alla såg EXAKT ut som på bilderna också. Färgerna stämde och allt är verkligen PLUS PLUS PLUS.
Leveransen gick mycket snabbare än väntat också.
Kan det bli mycket bättre?
Det enda minuset jag kan hitta är väl då att man måste betala tull. Men det är det fortfarande värt och gör ju ändå inte så mycket eftersom att skorna är så pass billiga liksom. Jag beställde 4 par skor och jag fick betala 388 kr i tull. Så räkna lite plus-minus om ni ska beställa :) Frakten och allt det står när man beställer.


svinstort paket! hahah. rena rama julafton


många fina skor = glad lisa

ge mig era åsikter så kanske jag gör en till videoblogg haha B-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0