mk-tischa

när jag såg den bilden för första gången så bara VISSTE jag att jag var tvungen o ha den på en t-shirt.
nu är det gjort och jag gillart såååå mycket :D

ville egentligen ha M på t-shirten då men det fanns bara S och XL kvar så jag tog den största. små storlekar = bajs.

många har undrat hur jag trycker mina t-shirts och det är väääldigt väldigt enkelt:
 
1. gå till närmaste hobby butik och köp t-shirt transfer papper. kostar ca 149 kr för 5 blad (iallafall dom jag köpte)
2. bestäm dig för en bild som du vill ha på t-shirten och printa ut den på ett transfer papper (glöm inte ställa in skrivaren på t-shirt tryck eller vända bilden spegelvänt innan du printar ut den)
3. plocka fram strykjärn och strykbräda och stryk på trycket på önskad plats på t-shirten. det finns anvisningar på pappers-förpackningen om hur länge du ska stryka och hur du gör sen.
4. låt svalna och VOILÁ! ny och unik t-shirt.

om nån har tryckt en t-shirt nån gång så skulle jag gärna vilja se om ni har bild!

TJE


Kommentarer
Postat av: nea

coolt att du gör eget tryck på t-shirtarna :D

2010-12-22 @ 17:09:02
URL: http://theycallmenea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0