Ritz, Frimis, Klaras, Satin...


en liten kladd jag gjorde igår, hah

Skrev vääärldens inlägg igår. Seriöst det var rätt mycket text asså! Men det försvann såklart. Kanske var lika bra. Vem skulle orkat läsa :D hahah, iallafall så är bilder från systemisen påväg in i datorn så snart blire riktig uppdatering here in maah blooooog.

I onsdags var jag, Malin, David och hans friendos på Ritz, i fredags var vi på Frimis och igår (lördag) så gick jag och Malin till Klaras, vilket verkligen sög, så vi gick till Satin istället. Hahaha, typ alla klubbar inom 4 dagar... Eller inte alla då, men de flesta xD Well, well, mycket roligt måste jag säga! Malin is mah party-friend. Alriiiight!

Mennnnne, eh mm. Börjar bli lite långt nu så ska ta och avsluta, men fan vilken rolig helg asssssssssså. Jag gillart som fan. Hoppas ni haft det kul och glad lucia på er!

TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0