take me back

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
saaaaaaaaaaaknaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
deeeeeeeeeeeeeeeeeen 4/12 och 5/12 :(

äääääärligt alltså.
vi tänkte ju liksom "kul grej o gå på sina barndomsidoler backstreet boys! HA, HA, HA!"
men så när man var där så bjöds man liksom på väääääääääärldens show, SVINKUL!
det var en nostalgitripp må jag säga, men också mycket mer än så. det var så jävla bra.

och melissa horn dagen efter var bara... FLAWLESS.

saknar min stockholmsjessica också.
tänker på dig hjärtat.

se new moon med malin har jag hunnit med också.
alltsååååååå, aa, den var väl helt okej. men liiiite överskattad va?
lite sådär småseg och vad är grejen med att stöna när man pussas lite bara?
hahaha, malls o jag satt mest o skratta då o då. och slutet!!! hahahaha, det bara tog slut jätte snabbt. typ.. knipptes av.

wellwell, jag är lite lack ska jag erkänna, har blivit strul med lönen min så jag är tydligen skyldig massa pengar nu. det suger ju GRIS. pengar som jag inte har. usch, fan asså. när min budget äntligen hade löst sig lite nu kring nyår och allting så kommer det beskedet. har fan lust o gråta.

suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0