7 juli

.... att man ska gå in och äta på La baguette med efterföljden att man STINKER vitlök och sen träffar 867984769 personer (killar såklart -.-) som man inte sett på hundra år som man måste krama och grejer. BRA INTRYCK LIKSOM! vitlökisthegrej. Nej men seriöst. Mötte en gammal klass kompis som jag gick med senast i 6an och JISSES vad folk kan förändras! Båda bara stog och kände knappt igen varandra. Hur kul som helst! Särskilt kul att han är en FETT BRA fotbolls spelare och spelar nere i Malmö :D (han var uppe på semester i Örebro för tillfället tydligen).
Och här babblar jag om saker som ingen vill veta ett skit av så ja... Över till lite andra saker:

Jag fotade finaste Jasna igår. Underbara bilder måste jag säga :) Ett tema vi har velat köra länge. Dock så regnade det ju så det förstörde lite. Kunde ha blivit bättre eftersom att vi fick ta en plats nära mig och itne den platsen vi tänkte ta från början. Menmen, vi gjorde det bästa av situationen iallafall!

Igår var jag även på fotbollsmatch. ÖSK - AIK. Jag måste bara berätta att jag nästan riskerade livet igår också... JAG SPOTTADE PÅ AIK BUSSEN! >< Herregud. VILT! Men fan, AIK's supportrar är ju fan dumma i huvudet. Okej man ska inte dra alla över en kant och blablabla men en man hade blivit nerslagen av gnaget-fans rätt nära mig bara för att han heja på ÖSK liksom. Wtf?! Störda.
Ett stort tack till min käre klasskompis David som gav mig en fribiljett och även satt med mig på tråkiga familje läktaren och DESSUTOM väntade med mig efter matchen.

Det var några som ville se bröllopsbilderna också. Jag har ju inte redigerat alla än men några stycken har jag fått färdiga iallafall :) Här kommer två stycken sålänge så kommer det komma några fler lite då och då lite längre fram sen :D

Första bilden är då på brudparet. Maria och Sussie. 
Andra bilden är på brudtärnorna. Kommer ej ihåg vad dom hette dock. Eller.. En hette Lisa...

 

Mer bilder kommer :) Dessa bilder är från själva sessionen med just bröllopsbilderna.
Ska snart börja redigera bilderna ifrån stället där själva vigseln utspelade sig.

Vad tycker ni om bilderna?
GE MIG LITE BERÖM ELLER KONSTRUKTIV KRITIK ELLER NÅT :D
 Givetsvis finns de i färg också, men idag kände jag för o visa de svartvita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0