HOME! bjussar på 4 bilder sålänge


KOLLA MINA MORMORS-FINGRAR!!!! hahahahaaaaaaa jag dör


ily

hemma efter en underbar vistelse i stockholm hos jessica.
nynäshamn hann vi med också. underbart. älskar nynäshamn.

har köpt skor igen också.
och en tröja.
och massa armband.
ett par shorts också.
(som egentligen såg jätte roliga ut från början?
men.... jag gjorde lite makeover.
så nu är det typ.. harem-shorts? hahaha
jag gillarom iallafall.)

och justja! jag har köpt 2 par lösögonfransar från makeup store också.
huuuur coola som helst.
måste visa bild.
ska ha dom till kommande photoshoots.
(ball jag låter när jag skriver photoshoots. muhhuuu)

sååå.. nu ska jag ta av mig mina nya shoes som jag har gått runt i här hemma ett tag och istället lägga mig och sova.
imorgon blir det marieberg med jessica som ganska nyligen tagit körkort! en vecka sen precis tror jag bestämt.

iallafall. ny piercing på g också.
men det blir när jobb lönen kommer. hihihi.
eller kanske innan...........

och så har jag fått önskemål från ett x antal personer att jag ska räkna mina skor?
även fast jag är icke-storbloggare så har jag faktiskt rätt många ändå så jag är också lite nyfiken på hur många jag faktiskt har.... ska räkna imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0