Man gör som alla andra och försöker att bli van, men jag har tröttnat på att vara likadan

Haha, ja det är lite roligt det här med folks åsikter.
Folk stör sig på olika saker. Och dom personer som en viss person stör sig på - ska den ändra på sig då? Bara för att just den personen stör sig på den? Går ju liksom inte. Man kan inte passa in på allas önskemål hela tiden liksom.

Wellwell, skönt att de flesta höll med i förra inlägget iallafall. Kändes bra med lite medlidande, hoho

Ikväll ska det bli kul också :D:D:D
Kommer bli grymt, huhuhu.

Apropå det måste jag städa.
Ska organisera upp min garderob för den ser ut som SKIT just nu.

Och eeh. Apropå garderober:

Hahah. Älskar min humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0