FANCY

min födelsedag har i helhet varit helt okej. blev räddad på kvällen av kalle min annars hade den varit bajs. fick världens finaste saker som jag ska ha när jag flyttar hemifrån av kära syster. hon hade skrivit en dikt till mig också vilken jag blev helt tagen av. tårarna rann som tusan haha! ska nog publicera den sen. ni måste läsa! superfin.
tack för alla gratulationer! har kommit lite ifrån överallt: sms, samtal, facebook, bilddagboken (haha), mail, kommentarer här i bloggen...
TACK!
det blev ganska många kommentarer här i bloggen eftersom att inlägget hamnade på blogg.se's startsisa så jag vill tacka alla som tog sig tid att skriva ner en liten rad till mig på min stora dag :D mennn som sagt så blev det ganska många så just nu för tillfället känner jag inte att det finns nån möjlighet att svara på alla men jag kanske gör det någon gång ändå de närmsta dagarna!
men yeye.
ingen av nedanstående bilder har med idag att göra förutom rosorna typ.
men ja.


ny parfym! luktar godast. lite vaniljigt nästan. underbart! fancy av jessica simpson


jag ser helt felproportionerad ut! haha jisses, men jag gillar mitt nya diadem!


hjärtat mitt


10 röda rosor fick jag idag av min fina. haha. höll på att dö ungefär. söten.


ett litet smakprov på mina PARTY PANTS!!!! dom är så jävla fula men så himla charmiga.
mina älsklingar mhm. 399 kr var fett värt.

jag ska ha världens bästa dag imorgon.
och chrissy kommer ända från finspång för att fira mig. WHAAA! taggad_tjej_91

heis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0