makeupmess


kaooos!


och vad tusan ska man ha såhär många mascaror till? det är inte ens alla! hittade typ 5 stycken till sen. sjukt!!!
den gula är dock bäst, mums.


mycket finare än förut, asbra. kan äntligen stänga lådan nu liksom...


mina fina eyedusts/glitter.
den silvriga, isblå och mörkgröna = favoriter

jag är hos min papi nu och förut fick jag min födelsedagspresent. ett fast50 till kameran! objektiv alltså. mitt förra gick ju i bitar tillsammans med min förra kamera för ett tag sen :( men nu har jag ett nytt! plus ett uv-filter till också så jag slipper byta hela tiden. KÄRLEK! tack pappa. och linda såklart.

ne nu ska jag äta lite youghurt och sen sova. är helt slut sen igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0