du kan va en pippitröja



"make love to the camera!!! yes!!! oh yes!!!!!!" måste sluta vara så seriös på alla bilder? jeez. HEH.

Såg att det var någon som undrade om mami min skulle kunna sticka pippitröjor till folk mot ersättning förstås, men jag frågade och det har hon inte tid med sa hon tyvääärr. Bara garnet kostar typ 200-300 och sen tar det svinlång tid att sticka ihop allting och det har hon inte tid med, haha. Men det finns väl i nån butik har jag hört! Så letaletaleta :D Världens bästa tröja. Just sayin'... hah.

Hade för övrigt en urtrevlig kväll hemma hos David med Johan och Malin! HAHAH, såatteeee.... hei.


Kommentarer
Postat av: Frida

riktigt snygg tröja!! :) håller på att sticka mig en själv :p

2011-02-01 @ 11:17:53
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0