silja galaxy 17apr 2010

ooooohoooohooo, HERREGUD.
vad ska man säga.
haha.
jag har så mycket jag vill berätta.
hahaha, tror inte jag har varit såhär sliten nån gång.
DAMN.

gick till bussen, åkte buss till båten, gick på båten, lämna grejerna i hytten, åt buffé och drack massa äckligt silja line- vin, gick till tax freen och köpte lite martini, godare vin och massa cider, tillbaks till hytten för o göra oss iordning, sen följer en hel radda med händelser som är liiiiite lite suddiga dock bl.a. speeddating! haha, o så party party party, jag, malin, malin, johan och martin satt och prata lite i vår hytt och det resulterade i att alla somnade haha, alex kommer in och ser en johan i sin säng så hon kommer upp o lägger sig hos mig hahaha, har aldrig sovit så trångt förut, vaknar 3 timmar senare vid 11.00 och så upp o hoppa och bara köra igen! tequilashots och mer party på dansgolvet, bada lite i poolen med olivia hann jag med också - asskönt! även fast vi hela tiden oroade oss för att dom skulle öppna en lucka i poolen och släppa in en stor vithaj, det var läskigt... mm, och så in i bastun, sen upp igen och dansa lite till, o sen stå o vänta på o få gå aaaaaav och sen dumma bussar som krånglade, äntligen hemma sen vid typ 22 iallafall med en pizza och en ebba med mig hem, drar till kumla, sover där, till skolan på måndan för o fota, är helt död, och här sitter jag nu, på en tisdag och har fortfarande inte duschat. HAHAH, jag är verkligen äcklig nu. bara så ni vet. har ont i kroppen och orkar typ inte ens röra mig. ska hoppa in i duschen och sen sätta på en värd film och bara ta det lugnt... MEN FAN VAD ROLIGT JAG HAR HAFT! bästa människorna i hela världen är ni, mina fina hyttkompisar <3 puuuSS!






hahahaha helt blanka. underbart.

ni som ska ta studenten nästa år - ÅK PÅ STUDENTKRYSSNINGEN!

nu - en välbehövlig dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0