20augusti

Bjuder på gamla bilder här nedan ifrån fööörra fredagen! De från igår har nyss åkt in i Photoshop. På G, på G. Jag hade jäääävligt roligt igår iallafall. Random kväll som fan men haha, Elvira min pinglaaaaaaaaa. GO TJEJ. Promoe såg vi ju och grejer. Welllllllllwell, tadaaa:


AHMEN KÅÅLLA, äre daaaagenzz ooooutfittt ellää? Hahahaha, lame. Nemen YE, snygg bränna på fötterna huh? Verkligen inte alls Lisiga kläder men wth, blir så iblanddddddd!

IMORRN SKA JAG OCH MALIN ÄTA SUSHI! Jag är så jävla pepp. Har ju aldrig smakat det förut liksom! PEPP PEPP PEPP, TAGG TAGG TAGG. Sushi sushi sushiiiiiii!


Kommentarer
Postat av: Mia

Skit snygg blogg! Vore riktigt kul om du la upp eller kunde skriva ner i ett inlägg om hur du gör dina bilder sådär? Alltså om du använder någon särskild action i Photoshop eller hur de blir sådär <"party" hittar inte det någonstans :( Vore riktigt snällt!!! Tack på förhand och din blogg är riiiktigt fin :D ha det bässssstttt!

2010-12-19 @ 18:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0