xidemood/feathers/sleekmakeup

goodiebagen som man fick på xide mood eventet förra onsdagen. en elle tygväska, björn borg trosor, en t-shirt och ett nagellack.

pysslade ihop ett örhänge häromdan och invigde det redan i måndags då david fyllde år! hade sminkat mig innan och upptäckte att örhänget och sminket faktiskt matchade en aning? haha. score!


fick äntligen hem en ögonskuggepalett som jag beställt från sleekmakeup och det är seriöst världens bästa ögonskugga jag nånsin använt. så jävla värt! mycket färgpigment blablabla. tummen upp. den jag beställde hette circus divine nånting och är nån limited edition grej. beställ beställ! mucho great.

nu ska jag krypa ner i sängen igen och sova lite. vaknar väl vid 15 imorrn som vanligt säkert. finfint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0