answers #2



Postat av: olivia
när jag hör Michael B. Trethov - Motorsågsmazurka då kan jag inte låta bli att röra min rumpa.
Vilken låt är enligt dig helt omöjlig att INTE dansa till?
Sv: VILKET SAMMANTRÄFFANDE! för mig med! på andra plats blire nog willow - whip my hair. AWESOME DUDE. (ser fram emot juldagsmyset)

Postat av: Elin
När du hade rött hår, färgade du själv eller hos frisör?
Om du färgade själv, vilken färg använde du?
Sv: färgade själv med den här färgen :)

Postat av: Sanna
Vart kommer "tightsen" ifrån som du har på dig i första bilden i inlägget "fina dagar"? :)
Sv: BikBok
Postat av: emma
vart har du löpt det vita linnet i inlägget Över det här? :)
Sv: VILA

Postat av: Rossi
Vart köper du dina kläder? Isåfall har du tips på någon bra onlinebutik?
och förresten, du är skitsnygg.
Sv: alltså... jag har ingen speciell butik där jag köper alla mina kläder. jag kollar väl runt som alla andra i alla de vanliga butikerna och köper det jag gillar liksom. det finns många bra onlinebutiker, är inte bäst inom det ämnet precis men de vanliga som typ asos och nelly funkar ju alltid att kolla på. eller forever21? TACK!

Postat av: Matilda
Var har du köpt strumpbyxorna och linnet i inlägget ovanför?
Sv: Hahaha, har redan svarat men ah, Bikbok och VILA

Postat av: Anonym
Vilka bloggar läser du förrutom några storbloggar?:)
Hur är det att bo i Örebro? Nämn några saker som är typiskt för din stad och typiskt folket därifrån!:)
Vilket ord eller uttryck använder du dig mest utav?
Går du i skola o vad läser du isåfall?
Har du något jobb? Och har du någon pojkvän?:)
Tack för en skööön blogg!!:D
Sv: kollar in i ganska många olika faktiskt men efever.blogg.se och majatanna.blogg.se gillar jag!
örebro är inte för litet och inte för stort, lagom med ett bra utbud av butiker och om man vill kolla runt i en större stad har man stockholm 2 timmar bort! typiskt örebroare är väl den gnälliga dialekten antar jag...
Haha. Jag är en sån som säger "typ, liksom, ba" ungefär hela tiden... och "MEHH!"
Hoppade precis av universitetet så är arbetslös nu. Gick digital mediedesign.
Ingen pojkvän nu inte! tacktacktack själv!! :D

Postat av: Anonym
Hur ont gjorde det att tattuera sig under bröstet? om du skulle jämföra med nånting :)
Sv: alltsååå, när man tatuerar sig så tänker man hur jääävla ont det gör, men sen efter några dagar glömmer man bort smärtan. det gör väldigt ont när nålen är på skinnet över revbenen faktiskt men man står ut! har ju bara en liten text liksom så det var ingen fara.

Postat av: SARA
var har du köpt linnet du har på dig på bilden? :)
Sv: poppisfråga den här va alltså, den är från VILA

Postat av: Fani
Tycker du borde skriva vart du köpt varje sak du har på dig. Heheh stalker. Iaf det vita spetslinnet. Snygg tjej för övrigt!
Sv: Det tycker inte jag! haha. blir för mycket modebloggigt vilket jag inte gillar. vill inte bli en blogghora fullt ut haha :D

Postat av: Naaaan
Vart har du köpt dina AA strumpor? :D Dom är sjukt snygga :3
Sv: mina AA-strumpor är köpta på AA? haha.

Postat av: Julia ~
som så många andra är nyfikna på, vad lyssnar du på musik? Vem inspireras du av? Om du skulle kategoriserat dig själv, vart hade du hamnat?
Sv: jag är allätare! kan lyssna på vaaaaaaaad som helst, enstaka låtar liksom som jag tycker är sköna bara haha. inspiration får jag från typ allting? vet liksom inte vad jag ska svara där egentligen. kategorisera inom klädstil eller hur menar du?

Postat av: linnea
Vad läser du på universitetet?
Sv: Har hoppat av men jag läste digital mediedesign

Postat av: sofia :)
var har du köpt den där tröjan ? :)
vilken är din favorit affär ? ;)
hur gammal är du ? :o
var det du som kom på det där "money can't buy happiness..." i din header? tycker iaf att den är sjukt cool ;)
Sv: Freshlinnet är från Cubus
gillar JC och Bikbok lite mer än de andra vanliga kedjorna
19 åååår, står på framsidan av blogg.se haha
det var någon som hade skrivit det fast med "shoes" istället för clothes i sin blogg nån gång så jag körde en cc och tog det från henne! ooops

Postat av: Malin
vart har du köpt den fina vita klänningen/tunikan/linnet som finns med i inlägget under? :)
Sv: hahaha skrattar varje gång den här frågan kommer, den är från VILA

Postat av: evelina
vart har du köpt den feta kapsylringen?
Sv: Kapsylring? va? har jag en sån?

Postat av: Linnea
vad står texten för du har tatuerat under bröstet?
Sv: Ex Animo betyder Från Hjärtat. den sitter ju på vänster sida vid hjärtat mitt så... ja :D

Postat av: malin
hur lång är du och hur mycket väger du?
Sv: 1.66m, 52kg

Postat av: Anonym
sjukt snygga bilder,kläder,ringar m.m har du några bra tips på online butiker på nätet?? ;)
Sv: åh tack! njeee, inga som typ alla vet om redan.


Kommentarer
Postat av: Ethel

Fastnade i din New in kategori, damn girl you got style! Hade lätt velat rota igenom dina smycken och kläder! Sjukt skön stil :)

2010-12-15 @ 22:33:28
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem

Hello bruden



jag har ett litet erbjudande till dig.

Jag letar duktiga bloggare och bloggerskor till en bloggportal http://scenbloggencom . Du får hjälp med design osv. om de är något för dig så får du gärna ta kontakt med mig. Jag bloggar just nu på improveme så det är där du hittar mig för tillfället.



KRAM KRAM

2010-12-16 @ 01:01:13
URL: http://www.improveme.se/rieem
Postat av: Lijna

kikar in. :)

2010-12-16 @ 11:48:26
URL: http://liniswiklund.blogg.se/
Postat av: T I L D A ♥

Oufff, vilken söt header :-)

2010-12-16 @ 15:10:13
URL: http://awesomething.blogg.se/
Postat av: Naaaan

Haha okej men har dom nån webbshop eller nått? :p

2010-12-16 @ 15:21:46
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: johanna - smycken

Hej!

Nya smycken rullar in lite då och då,

ta en titt och se ifall du hittar något du

tycker om. Ifall du vill göra det enklare för

dig att se när jag lägger upp nya smycken kan du

följa mig via bloglovin ♥

2010-12-16 @ 16:30:25
URL: http://jewellerybyjohanna.blogg.se/
Postat av: elina bäckman!

så fin blogg! :D

2010-12-16 @ 17:30:11
URL: http://superbbabe.blogg.se/
Postat av: emma

följ min blogg via bloglovin!!! kram :D

2010-12-16 @ 18:34:50
URL: http://stumpan1996.devote.se
Postat av: Tina Juwel

härlig blogg ;D

2010-12-16 @ 18:36:46
URL: http://tinajuwel.blogg.se/
Postat av: Anonym

alllt bra:D`?

2010-12-16 @ 19:00:53
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Emma

hej du :) jag skulle vilja veta lite om din kamera och vad du använder dig av, super cool stil har du oxå!

2010-12-20 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0