I got ice in my veins, blood in my eyes, Hate in my heart, love in my mind

tänkte visa små delar från mitt rum för er som har sagt att ni vill se!
min beställning från h&m kom förra veckan och däribland fanns mina nya kuddfodral.
passade PERFEKT! lookie:
linnet som hänger där har jag tryckt själv whihi. en del av mitt projektarbete.

paljettdojjerna var med i paketet också. hahah. fan va fult ord "dojja, dojjor" etc är! hahah uuh


och så även en helt vanlig gul tygväska. var tvungen o köpa över en viss summa så jag slängde med den för 29kr också. funderar på om jag ska trycka nånting på den eller nåt, skulle bli lite roligare.

o så lite bilder från några delar av mitt rum (som faktiskt är väldigt stort! eller ja, ganska iallafall)

min lilla memories-fotovägg som ska byggas ut mer när jag har tid (=när jag orkar)

vitrinskåpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttt. en liten lisa och en liten jessica på översta hyllan och så nedåååttTtTT:









typ så.
självaste huvudgarderoben är alldeles för stökig för o ta kort på, hahah, när jag orkar vika alla kläder och sånt, dååå kanske.

för övrigt så ska anna fota mig på torsdag. ingår i hennes projektarbete tror jag? och jag har ett spännande fotoprojekt på gång som jag ska genomföra snart med söta moova. kommer bli awesome förhoppningsvis. måste boka studion bara.

puz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0