kvartöverfem

... då ska jag klippa mig!
WHOHOOOO.
jag är lite spänd den här gången.
det är ju liksom inte det vanliga
[toppa & klippa upp lite]
utan det är ju liksom...
FÖRÄNDRING på gång.
är så jävla trött på min lugg faktiskt.
tycker den är galet ful.
men nu
[som sagt]
så kommer det bli PIZZAZ
[lärde mig nyss att det är slang för förändring/fart, haha, ska lätt börja använda det oftare!]

hoppas det blir bra bara.
kvartöverfem.

min fina jessica som är SUPERAKTIV i sin blogg kommer på fredag.
jag är EXCITED.
vi har lite planer o sådär.
damn, jag känner glädjerus genom kroppen.

mina läppar ser ut som min mormors ungefär. mennenee.... såattee....

heido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0