v-day

vem har inte haft "alla hjärtans dag" eller liknande som rubrik idag. hmm.

jag har nästan hållt med folk när dom sagt att det är en överskattad dag osv osv, men den är ju faktiskt väldigt mysig! en dag då man får bry sig lite extra liksom. tror vi behöver sånt ibland.

iallafall så fick jag bästaste presenten från kall-el!
vi ska gå på 30 seconds to mars den 10 mars! :D:D:D:D:D:D:D
happiface
fick även 10 röda rosor, sweet

när jag kom hem efter att ha myst hos kalle så fick jag några små presenter från mami och lasse också.


panties (haha söta) och lite pengar från mamma
300kr på MQ och geléhjärtan från lars

sånna här frågor funkar aldrig, men i'll give it a try - hur spenderade ni er alla hjärtans dag? whehooo, internet är GALET segt så hoppas det här inlägget kommer upp nu. tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0