vad kallar man det? shopping? uh.

när jag va o klippte mig senast så ville jag köpa med mig nåt bra till mig hår som liksom gör att det inte frissar sig och sånt där men fortfarande är lent och sådär efter att man haft produkter i o så och då rekommendera hon den flaskan på bilden här ovan. jag säger bara ett ord - UNDERBAR! har använt saltvattenspray förut vilket också är nice men håret blir strävt då vilket det absolut inte blir av den här! plus att den luktar sjukt gott till skillnad från saltvattenspray. verkligen en rekommendation. en sån stor flaska går på runt 240, nåt sånt. kommer inte ihåg. känns som olja men håret blir inte fett. tummen upp.

för övrigt har jag haft en awesome långhelg med min bästa jessica!
i torsdags shoppade vi järnet och jag tror jag aldrig har köpt så många smycket på en o samma dag nån gång, hahah. inga pengar kvar men vad gör man. det är värt.

strumpbyxorna med hjärtanen passar bra snart när det är alla hjärtans dag! wheho




ska nog ta o införskaffa ett NO-halsband också. gillart!


party i fredags och två feeeeeeeeeeeeeta pizzor på lördan. mums.

vad ska man säga, jag har världens bästa kompis :)

pusshei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0