can't get enough



hahah, mammas kommentar liksom - "såå... vadå... gillar du leopardmönstrat eller?" hahahah. och sen visa jag lite foton jag skrivit ut. ett var på mig och jerreberre och då pekar hon på jessica och säger "ja, jessica vet jag ju. vem är den andre då?" LIKSOM TJENA, ser inte ens att det är jag, hah, retardooo.

anyhow - en önskan om att jag ska skriva vart allt kommer ifrån i framtiden ska jag väl försöka uppfylla, såååatteee - ny bikini och nya tights från asos.com

jag börjar tycka att den där leverfläcken där vid tattoon är rätt charmig! funderade ju nästan på att bränna bort den ett tag... men... nä. jag gillar den nu :D samma som den precis där mellan boobsen. HAH. konstiga ställen dom sätter sig på.

imörra (okey vart fick jag det ifrån? IMORGON) blire utgång på strömpis! första gången jag går dit faktiskt. har blivit rätt trött på frimis måste jag erkänna, jag och malin skulle kunna spy på't. haha. behöver liksom en paus därifrån... såatteeee, ja. vet inte vad jag ska ha på mig dock. menmen, det ordnar sig. imorgon är jag ledig så då har jag hela dagen på mig att välja o vraka :)

idag köpte jag btw ett ed hardy skrivblock. vad tusan ska jag ha det till??! anyway, det är snyggt och kosta inte så många kronor. men ändå. sånna där småköp blir ju bajsmycket i längden. MÅSTE. SLUTA.

men nu - lite mer gurka o dipp, sen lite two and a half men och så SOVA! tjingalingling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0