jevligtmyckettextttt, men visste du att...

- ... jag gillar djur (vem gör inte), två undantag är dock skorpioner och hajar. blä.
- ... jag kan knappt ta fram någonting ur frysen. det går liksom inte med det där ljudet som uppstår när allting skrapas mot isen! att höra när någon skrapar rutorna på bilen är ju hemskt. eller se när någon biter i en isglass. WHAAA, chills. får rysningar bara jag tänker påt.
- ... om någon är dryg mot mig så kan jag inte låta bli att vara dryg tillbaka. it's the woooorst thing. hatar dryga människor.
- ... jag och jerre har skådat zac efron (och vanessa hudgens) live? hahah! såå värt att skryta om... javisst. det var awesome iallafall. och ja - han är lika snygg i verkligheten som i filmer och på bild.
- ... jag är rätt försiktig och töntig när det gäller baciller och sånt. jag har absolut inga problem med att äta från någon annans mat eller dricka ur samma flaska eller nåt sånt, men t.ex. när jag ska in på nån toa eller nåt så kan jag knappt ta i handtaget och absolut INTE sätta mig utan att lägga papper på toaringen. HAH, seriöst, till och med på krogen så gör jag det. hatar o ta i disktrasor också. usch. och att ställa väskan som man haft hela dagen i sängen... BLÄ!
- ... jag har två knölar i bakhuvudet? en är en liten fettknöl som man typ kan röra på lite (euuuw, hahaha) men den andra är som en rätt stor utbuktning i skallbenet. asläskigt. i feel like a freak. som tur är syns det inte.
- ... jag har varit med i en film? HAHA, whoho låter som värsta grejen, men har bara varit statist. men ändå. det var i "allt flyter" - måns herngrens film. jag och jerre syns faktiskt ett par gånger! (WOOOOW ellerhur vaaaa? autograf någon?)
- ... jag är en väldigt, VÄLDIGT trött människa. MORGONTRÖTT människa... spelar ingen roll när jag går och lägger mig, kan sova till 17 om ingen/inget väcker mig innan.
- ... jag kan böja bak min fingrar äckligt mycket. inte så att dom nuddar baksidan av handen, men nästan!
- ... jag har bloggat sen 2006? är alltså inne på mitt 4:e bloggår nu.
- ... att jag har väldigt få vänner som jag känner att jag faktiskt kan lita på? för mig sjunker verkligen min respekt helt för någon om jag är t.ex. svinbra vän med någon (trodde jag) men den personen slutar höra av sig helt och typ... ignorerar en? hahah, vad är grejen liksom? puss på j.n, s.l, m.s, e.k, k.k<3 och c.j. hihuhuho. sen finns det ofc massa fler men yayyyya.

KÄRLEK LIKSOM, man ska va glad och uppskatta saker.
vill inte skriva mer nu, blir för mycket text! haha, tråk.

nu ska jag läsa lite snabba cash och vänta på att my love kommer hit. mys med chips/dipp/gurka/godis/cola/film toniight. tummenupppp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0