the imaginarium of doctor parnassus

miss u already retardoveg-o
visst är det fint att jag har kvar klistermärket på glasisarna också, haha. psajk.

vi var på bio. the imaginarium of doctor parnassus blev det! HEATH LEDGER, johnny depp, colin farrell och jude law i samma film! ja tack <3 i slutet kom det upp en textremsa - "in memory of heath ledger". nästan så man grät en skvätt. mycket värd o se iallafall. så.. SE DEN!

jag ville ha en turistbild på mig och avatar-grejen. så kommer kim där mitt i allt! vackert mhm

och så stod vi där som 2 idioter och väntade på att joel skulle komma upp på tv-grejen. haha! vi väntade i miiinst en kvart!

stinis tyckte det va skitkul o fota med nightshot

och jag gillar mina gröna glasisar!

jag vill visa mina skoooooooooooooooooooooor.
kommer i nästa inlägg kanske. dom är typ halvt redigerade. yesssss mhm me love.

heido och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0