midsommar


lite sent och sådära men det gör väl inget.

var ju i halmstad fredag-söndag och hade det jävligt kul faktiskt. tog asmånga bilder så några kommer nog upp här ocksååå. har ju shoppat (HATAR ORDET!!!!!!!!!!!!!!) lite också. bland annat fick jag min beställning från nelly förra veckan med ett par skor, en klänning och ett par leggings. har köpt världens bästa skor från h&m också. tygisar med små nitar på hälen för bara 99:-, svarta och gröna. riktigt nice! ska nog köpa hallonröda också för dom är verkligen guld. eftersom att jag glömde mina jeansshorts på inspelningsplatsen av musikvideon så har jag köpt nya sådana också. blaaah, sova nu. ska vara hundvakt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0