new/bumlebee

my new loved ones från nelly! kommer passa finfint när det börjar bli lite kyligare framåt kvällarna

nya favvisar

tygskorna jag snacka om i inlägget under. billiga och snygga basic-skor. hur bra som helst!

whohooo, när jag ser den här bilden inser jag hur brun jag blivit, hah. i monki-påsen där ser ni förresten världens skönaste tröja. ser ut som gandalf the grey i den men... det är väl bara ett plus kanske. whu.


sen har jag ju snackat om dom här linnena också, ingen som kommer ihåg säkert men såhär ser dom ut på. slappt, skönt och svalt.

yea. älska sommar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen hittat en blogg som har lite förkärlek till uringade linnen i sidan! Tack! :D

2010-12-15 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0