adidas

sitter här och knaprar på en superäcklig nutrilett-bar.  står att det är choklad o grejer men det smakar typ... mjöligt bara. euuu. aja, vart lite längre uppehåll än till tisdag men nu på sommaren har man ju så fullt upp! imorgon är det midsommar så det blir nog troligtvis ingen uppdatering då heller då jag drar och firar i frövi med massa folk.

men! jag var ju i stockholm. spelade in musikvideo och grejer. well, jag hoppas att det blir bra, jag var bara med i en scen då jag och en till tjej kastade in pengar i en kakelugn. hahh. helt svart-sminkade över hela kroppen med vattenfast smink.......... JIPPI! stod och skubbade med YES hela natten typ men har fortfarande kvar färg i armhålorna, haha mumma. typ såhär såg jag ut när jag kom hem till jessica -

och då hade jag ändå tagit bort typ 98% !!! hah. fräscha bilder, vet. men ibland får man ju bjuda på sig själlllv.

musikvideon är med artisten That Dude's Prince och kommer lanseras om ca 3 veckor. har dock ingen aning om vad låten heter... hah. men men, det visar sig väl.

jag och jessica gick ju lite på stan innan jag skulle dit. DET FÖRSTA JAG SA VAR - "Jessica, vi ska BARA gå in på stadium."
såhär blev det:
mh... jag har ju typ nå fel eller nåt.
men jag utökade min adidas-samling med 3 färger till så nu ser den ut såhär:
VISST ÄR DET VACKERT? saknar en gul dock. och alla andra färger som finns... heheeeeeee.

lite annat av det nya:
sån där bandeugrej från lindex

nuxe guldolja. retro ju, det är gamla flaskan :D

trashat linne från cheapmonday/weekday

ett par till knästrumpor och en present till mamma (en stickad tröja från mq) fick även följa med. NU SKA JAG INTE HANDLA NÅT FÖRRÄN PARIS. sådetså... för det brukar jag ju hålla...

men nu ska jag ta och sova för imorrn kommer jessicaj tidigt. (ja, 12 är tidigt.........................). ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0