fyfan va jag är bra


åh vilken bra student jag hade! DET VAR LIVETS BÄSTA DAG!!!!!!!!!!!!!! champagnefrukost hemma hos mig, sen vidare mot avslutning på Örebro slott, vad ska man säga, min klass, finaste Huldran, hördes utan tvekan verkligen mest... såklart. taggade som fan och så springer vi ut där och eftersom att det finns en klass på min skola som heter Lisa så var det jävligt svårt att hitta min skylt eftersom att det stod Lisa på typ alla skyltar kändes det som. hahahah, wellwell, mat o grejer hemma sen vidare till frimis där det var PACKAT med studenter. tappade bort alla hela tiden men hahah. ja. jag hade så jävla roligt. blir helt sentimental så nu ska jag sluta skriva. kommer mer bilder imorgon eller när jag har tid, det är mycket nu. hela studentdagen skulle förresten verkligen inte ha varit så bra som den va om vi inte haft sån himla tur med vädret. DET VAR PERFEKT. jag tror jag aldrig har varit så tacksam över något förut. men vem ska man säga tack till liksom? hah. aja. finfina presenter fick jag också, men nu - sova. en shopping-dag med elvira imorgon och senare blire o träffa martin. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0