IDAG TAR JAG STUDENTEN

YES!
typ därför jag inte hunnit blogga nånting de senaste dagarna. har haft fullt upp med att vara med och fixa allting. igår till exempel fixade vi flaket. jag fick äran att skriva typ alla våra skyltar så det var jätte roligt verkligen. klockan är 05:46 och jag har redan varit uppe i en timme. vädret är underbart och jag älskar livet. börjar nästan gråta nu redan. jag som inte brukar göra det för sånna här saker? ohoho. hjälp alltså. idag - medvetslös, imorgon - arbetslös. haha nerå. riktigt så kul ska jag inte ha ikväll. LAGOM ÄR BÄST!

lite pics från när jag hälsade på elvira och lilla lajka i centralparken:




sötaste. båda två. heh.

såatteeeeeeeeeee, nu ska jag börja fixa. champagnefrukost hos mig äre ju! herregud vad gillar det här. även om mina ben är fulla av myggbett och att jag är helt bränd på axlarna så ska det här fanimig bli en så jävla bra dag
nu kör vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0