aint no sunshine when he's gone


jag har varit väldigt pluggig de senaste dagarna känns det som! börjar komma ikapp lite nu men så börjar en riktig skolvecka på måndag igen med nya uppgifter så mm... får se hure blir det här. visst har jag snygga pyjamasbyxor förresten? så typiskt att dom vikt sig så det ser ut som att jag har kameltå or somethin på första bilden där tillvänster hahaha. mysipys!

solen sken inte idag, men jag är hur glad som helst att den gjort det typ alla andra dagar den här veckan! solbrillorna åker på nästa gång, yes. fult ord "brillor" är btw. "brillor" och "dojjer". hmm... men ok, snea tänder - check.

o så bara tvåååå grejor till va. blir typ som nå bildspel det här eller någe menmen.

nya leggings liknande ett par jag redan har från ida sjöstedt. men dessa är sånna där... "lackleggings" (?) och typ VÄRLDENS SKÖNASTE. såattteeeeeeeeeeeeeeee. värt o anteckna.

O SÅÅÅ, kolla va mammi stickar till mig:

hihihihihihi, nån som kan gissa typ... vad det är? för det är ju så himla otydligt... not. menMENNNN, jag är pepp på nästa vecka. då styrs det VIP-kväll på Topshop och så publik på parlamentet på fredan! jag gillar. hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0