hah, mer nytt! enformigt kanske men wth

10:- för örhängena! haha... billigtbilligt. ringen kommer jag inte ihåg dock.


också 10:- FAT NICE!

nå handsmycke...? vet inte om jag kommer använda det... men det var väl... coolt!

skitabra topp/bhgrej!  american apparel har massa sånna i olika tyger och färger. GILLA. och asså, den är svart. ser konstig ut i färgen på bilden hohho. måste bara visa mitt fina nya linne också som är så himla bajssnyggt så jag dör. sen så vill jag införa ett köpstopp så då slipper ni mina sånna här inlägg hah. yay...

såattteeeeeeeeeeeeee. idag bjöds det på massa fika hemma hos malin ö. mysigt. jag taggar till fredag vilket betyder jamaica kväll på satin! ryktas om att jag ska ha hatt...? whoot? och så taggar jag lördag då jag äntligen ska se alice i underlandet i 3D. whoho!

i'm waitiiin, waitin' on a sunny daaaaay...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0