hej cimon

blev ju inge sälen.
jessica blev sjuk så jag stannade också hemma.
det resulterade i att det blev utgång idag iallafall.
jävlar.
VAD KUL.
jag känner mig som ett litet barn på julafton.
eller typ som en liten fjortonåring som nyss fått autograf av sin idol eller nåt.
hahahaha.
så jävla töntigt.
men nu vill jag berätta iallafall.

HUR STOR JÄDRA CHANS är det att jag möter cimon inne på frimis och börjar snacka, och han bjuder upp mig och martin till VIP grejen? alltså sure, man kunde säkert komma upp dit om man fråga eller så bjöd dom väl upp många kanske. vem vet. men själva grejen. WHAA. alltså. mm. DAMN. jag och martin följer med cimon genom hela frimis och upp dit och sitter och pratar lite ett tag. GRETA ÄR SÅ JÄVLA SÖT. och fyfan vad trevliga dom var. inte sådär dryga som "kändisar" blir när dom tror att dom är nåt extra, utan dom var fan... mm. vi ville inte sitta kvar där för länge för o inte dryga ut på deras tid eller nåt så jag och martieboy gick ner igen efter en liten stund. till skillnad från vissa andra som typ stannade där uppe hela kvällen? hahaha... no comments. ahmen fan asså. jag var så jävla glad. och martin bara skrattade åt mig hahaha. så himla töntig var jag! men det var fan SÅ värt :'D och andreas är jäääääävligt mycket snyggare än på bilder. SERIOUSLY! jag skojar inte. skitsnygg. och skittrevlig. jäävligt vita tänder har han också. OCH JAG FÅR VARA SÅHÄR TÖNTIG. visst får jag det? jag bestämmer att jag får det. sitter här o fnittrar lite för mig själv. jag gillar kramar. SÄRSKILT DERAS KRAMAR. hahaha. damn. skratta åt mig. det är okej, jag skrattar åt mig själv liksom. helt vanliga random människor som kommit med i nån dokusåpa. men fan va snygga dom är? är jag kändiskåt eller nåt? va händer med mig? aja, jävligt kul vare. sådetså.

har en lite rödmosig bild som vi tog. hahah. mysigt värre. tänkte censurera mitt ansikte först men det är ju inge kul. får bjuda på mig själv den här gången helt enkelt.

som sagt - så värt. även om jag gjorde bort mig själv på slutet. MEN NU FÅR JAG LOVA MIG SJÄLV att aldrig bli såhär igen? fan inte normalt asså. what's happeeeeeeenin'. måste sluta. vanliga människor lisa, VANLIGA MÄNNISKOR. fy vad ful bilden är förresten. hahaha shit. aja. måste sluta shotta på krogen.

va mer? jo juste, måste tacka christopher lite extra för att jag fick gå in gratis! fattig student som man är så var det ju guld värt. och så ett extra tack till martin åberg för att han följde mig hem så jag slapp oroa mig för våldtäcksmän eller nåt. också guld värt. :D:D

sen finns det en söt kille som heter kalle k och han är feting bra.

såattteeeeeeeeeeeee. nu har jag fått vara 14år igen för en kväll känns det som. SLUT PÅ DET NU. don't worry! never ett inlägg som det här igen. lovar. hihihiihihi. mhm.


Kommentarer
Postat av: Trondedel

Very informative. Great site. Really professional.

2011-05-05 @ 19:35:31
URL: http://trondedel.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0