jessica - "ehm... jag ska hälsa från cimon..." / guidengalan

HA, HA. tillåt mig ta tillbaka det jag sa i föregående inlägg om att jag apppppppsolut inte skulle skriva nåt sånt där töntigt igen....

FNISS FNISS FNISS

hahaha, skulle bara kika i cimons blogg och kollade lite bland kommentarerna och hittar detta? hahahahaha. herregud...................................................................... ska nog ta en walk of shame nu eller nåt.... hahaha jessica, jessica, jessica...

såatte................. nemen det var väl roligt.........................................

MEN OKEY, slut på sånt där tjaffs nurå :D
jag fotade moova i fredags och det blev ASBRA. jag gillar dom som FAN.
ska slänga ut nån här senare ikväll hade jag tänkt, men först tänkte jag bara visa lite snygga bilder från förra söndagen när jag och elvira var på guidengalan/krogengalan!









hahaha snyggt att dom tog med den från toaletten... hahaha! det var riktigt kul iallafall. vet inte ens va vi åt o så men det smaka gott :D yessssa.

nu ska jag kolla film med lillasyster som är på besök hos mig, woopwoop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0