latet anguis in herba



modell: moova och... hmm... va dom nu hette...
foto/redigering: jag

hahaha lite rolig situation egentligen... moova öppnar lådan som dom låg i och jag känner mig hur cooool som helst som inte rädd eller nånting, sen börjar dom kräla ut och ha sig och jag börjar tycka att det känns liiiiite sådär småobehagligt och innan jag vet ordet av har moova gått ut ur studion och stängt dörren med orden "kommer snart ska bara byta om!". DÄR STÅR JAG. ENSAM. i ett rum med två rätt stora ormar. och dörren är låst. heh.............. kändes.... lagom..... kul (?). hahah. under hela tiden jag fota henne så skakade jag typ och svettades som en gris. jag är ju inte rädd för ormar??? började typ stamma mer än vanligt och var lagom nervös. efter ett tag när det hade lagt sig lite så skulle jag våga mig på att ta lite på ena ormen OCH TRO PÅ FAN att den rycker till precis då! hahah höll på o kissa ner mig. snubblade tillochmed på en stol där på slutet för jag var så stissig.

snyggt liksom! jävligt lång var den... uuuhu. den andra var fortfarande kvar i lådan då. tur det iallafall...

men ja själva "sessionen" gick ju bra om man tänker på omständigheterna, såatteeeeee... vad tycker ni om bilderna? wanna see more? har många fler o visa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0