stud/massa texxxt



pyttelite nytt sisådär. nit-ringar och 2 par solglasisar längst till höger. puz.
chubbyfingerssssssssss, äre jag det? jamenvesssst.

idag har jag alltså varit ute från klockan 12.00 till 20.00 med en timmes lunch!
SICK!
men det var ju underbart att vi hade sån tur med vädret. som jag redan sagt typ hundraelva gånger, menmen.
så fort jag fått bilderna av camilla så ska ni få se vilka snygga utstyrslar vi hade! muuumma på dom alltså.

är ensam hemma inatt så jag ska ta mig friheten att sova i mammas säng, bara för att det är så mysigt.
tänkte att ni ville veta det......... mhm.

jag och kalle firar ett halvår snart. JÄVLAR vad tiden har dragit iväg!

aja, är supertrött och ellibelli vill dra med mig till marieberg imorgon så ska nog pallra mig till sängen nu.

GODNATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0