studentklänning

nån som undrar över rubriken? ehm, ja alltså om man kollar bakom retardet där på bilderna så ser man den. I LOVE IT. alltså den är gammal o så, har haft den länge. men mamma sydde om den så nu är den så FIN. i'm readdddyyy. (har lärt mig kolla i kors btw, var ju tvungen o ha med det här i min blogg där jag dokumenterar mitt oerhört spännande liv)
hämtade ut min balklänning idag ocksååå, den är bjuuuutiful. mr david har köpt matchande fluga, skjorta och sån där näsduk också så det kommer fan bli riktigt bra! om 8 dagar smäller det! måste för tusan hitta nån snyggt halsband o ha till. OCH ÖRHÄNGEN. herregud. pengar skulle jag vilja se mer av. ska vara barnvakt på fredag så det blir awesome. har ett jobb på G också i sommar. hoppas verkligen att jag får det för det skulle verkligen vara gulddddddd.
imorrn blire skola och så lite senare satin för o kolla på bad karma och generalerna (?) som spelar där. typ nå lokalband sådär tror jag? aja blir nog bra.

GLÖM INTE TÄVLINGEN! jisses. ni är lame på o tävla. jag kan väl lika gärna behålla armbandet själv då, i don't mind! HEH. nerå.... elleeeeeeeeeeeeer? ne men för tusan, nu ska jag sova, är helt slut. någon annan än jag och david som firade negerbollens dag idag förresten? YUMMM. den dagen gillar vi. hej.


Kommentarer
Postat av: Teodorlily

Very good guestbook. Interesting!

2011-04-29 @ 11:06:33
URL: http://teodorlily.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0