wheho, tung

hahah shit vad jag inte orkar med vissa människor som klagar på en sak sen gör så själv? wtf, dubbelmoral så det skriker om det och fyfan vad äckligt det är. men sen finns det faktiskt söta människor. som den personen på stan idag som kom fram helt random och säger att "jag har tung stil". hahah. tung. det är väl positivt eller? hänger knappt med i alla uttryck och grejer nu för tiden. börjar känna mig gammal som vägrar säga LOL och sånna där andra pinsamma saker. säger bara så för o skämta ibland kanske, KUL TJEJ ÄR JAG! såatteeeee...

min helg var riktigt rolig förresten. ut på fredan och så värd kväll med vattenpipa, mat, vin och film på lördagen för o sedan gå hem ända från varberga hem till mig med trevligt sällskap. jobb på söndan som biljettförsäljare för ösk, rätt kul fast ändå inte. bästa var ju han som ville att jag skulle skriva mitt nummer på biljetten, hahah. ruuuuuuuuliiigt. rosa solglasögon forever.

jag köpte nya skor förra veckan förresten! dom är så himla sööööta. första jag gjorde var dock att förstöra den högra -.- den där buckliga har jag "råkat" gjort med plattången när jag skulle platta ner snöret :( haha. aja, ingen märker förhoppningsvis.



sådär! time to sova.
hei

AJUSSTE!!! tights - kotyr.se, och resten är väl inge viktigt? haha, sånt man kan få tag på överallt. jaja, okej. NUSÅ - HEIDO!

eh ajusste igen - glöm inte TÄVLINGEN där du kan vinna ett superfräscht armband från cocoo.se!
allt du behöver göra är att kommentera det
HÄR inlägget med varför du borde vinna armbandet.
jag utser en vinnare redan onsdag den 12/5 och det är väldigt få som tävlar så go for it!

_____________________________

Allvarligt talat
jag har gjort mitt bästa.
Gjort som du vill
Och jag är trött på att bli anklagad
tagit den luften när du behagar.
Du vet inte vad du har,
men om jag drar
får du se vad du inte har kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0