chains

Nytt halsband och en liten detaljdagens från igår.

ÅKEJÅKEJ.
Som ni behagar kära läsare. Inte så långa inlägg och mer uppdatering. Låter bra? Ska försöka med det iallafall.

Hämtade ett paket på posten igår med världens bästa plagg typ. Har liksom flyttat in i den lite och önskar jag kunde ha den ute också, men det skulle se lite småkonstigt ut i skolan... Vet ni vad jag menar för plagg? Inte så svårt kanske... ;D

Fick en rabattkod av Asos.com på 10£ och frakten tillbaka insatt på mitt konto? Fattar inte varför men det är ju alltid välkommet! Ska inte köpa något innan paris dock SOM JAG ÅKER TILL OM 2 VECKOR!!!!! Så jävla pepp är jag.

Mycket skola nu, men det är skönt liksom. Man har någonting att göra o slipper tänka på andra dåliga saker. Men det känns ändå bra. Alltså dom dåliga sakerna, (vadå komplicerat?), för att det som hänt nu på senaste dagar är ändå sådant som va för det bästa. Det ända som är synd kan jag tycka är väl att  vissa folk säger en sak och sen inte lever upp till det liksom. Typ "klart vi ska ses, jag hör av mig!" sen går det flera dagar utan så mycket som ett sms från personen. Menmen! Svintaggad till fredag så jag kan glömma skiten, haha. Gött med nya människor och kontakter.

BabblarN härå eller?
Äsch, ska ner till syster, kalle, maria och emma nu o steka lite pannkakor!


Kommentarer
Postat av: lisa

snyggt halsband! vart kommer det ifrån? :)

2010-12-16 @ 18:36:32
URL: http://lisalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0