"du gav mig bröd... eller nåt sånt, vet du vilken låt jag menar?" "gubben i lådan med daniel adams-ray.. haha?" "JA PRECIS!!!!!"



Typ sånhära skitbra vän ni vet. (t.h.)

Vart typ samma upplägg på igårkvällen som fredagskvällen. Skitsena och nästan spiknyktra fick vi typ springa till Satin för o hinna komma in för 20:- eftersom att båda är helt panka. Lyckas ändå ha råd med varsin öl, men efter det? Vart fick vi allt ifrån? Vad hände sen? Kommer ihåg att jag dansade en liten sväng i DJbåset med Michaela Forni och c/o och tjatade om hennes ögonbryn som jag tycker är sjukt coola (random) innan vi sprang iväg och gjorde annat. "Tiden går snabbt när man har roligt" stämde in jävligt bra på igår... Kändes som vi varit där i en halvtimme eller nåt när dom helst plötsligt börja stänga stället. Afterparty på olaigatan för att sedan vandra hem runt 7 på morgonen. Vaknar idag, sätter på "ledsen spellista :(:(:(:((::((:(:(: ihhi" och bara vrålar med i alla låtar 20 gånger om typ i tre timmar.

Sånna här helger vill jag ha fler av. Bästa på länge. Dags att hoppa in i duschen nu så man inte luktar krog! HÄY.


Jag har gått så långt
Nästan blivit van
Historian upprepar sig och slutar alltid likadant
Sidan som gått vidare har någon redan rivit av
Så jag griper tag
I vita blad


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir sjukt jäkla deprimerad när jag ser dig. Varför fick inte jag bli snygg?? Bästa stilen iaf :D hade jag varit en copycat hade jag kopierat dig, rakt av :D

2010-12-14 @ 20:29:45
Postat av: PPernilla

Hej! Vilken inspirerande blogg! Du ser ut som en förfinad Ke$ha btw, hehe.

2010-12-18 @ 12:14:52
URL: http://pilquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0