Ilovecolors

Marieberg med Elvira och David idag! Vart rätt mycket som fick följa med hem. Mer underkläder, en tröja, en ring (2 kom på posten från stylebytyra också!), ett par kneehighs, en tjocktröja, grejer till halloween och ett sött paket med lite grejer i jag ska lägga i flyttahemifrånlådan. Var säkert nåt mer men jag kommer inte ihååååg... Aja, kommer väl bild på det typ... Nån gång. Ni vet ju hur jag är med bloggandet.

Fick ett askonstigt paketbrev häromdagen! Bara utseendet alltså, innehållet var awesome. Jag kommer definitivt springa runt med färg på bena i vinter! Wheho!

Från welovecolors


Kommentarer
Postat av: Alexanderlina

Great work,webmaster,nice design!

2011-04-17 @ 22:04:16
URL: http://alexanderlina.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0