boomboomPOW

Några bilder från nån dag...

Urfula naglar jag vet men vem orkar ta bort och måla nytt så fort det har skavits bort lite? Nya ringar och örhängen från H&M. Minus de upponervända ugglorna där för dom gav jag bort till Ebba. Hon gilla dom så mycket, haha. Fingrar ser så himla fula ut på bild förresten...?

ÄLSKAR pow-ringen. Totally min favorit just nu. Vill ha halsbandet också men plånboken säger neeeeejnejnej.

Tänker förresten inte yttra mig om min parti-åsikt i Valet. Är så himla trött på politik idag så jag dör. Skrev nånting på facebook om det och vips aggrade alla till och det vart över 70 kommentarer? Herregud. Menmen, röstat har jag iallafall. PREMIÄRIGT. Hitta på lite nya ord är ju roligt. Som min lärare gör. Kul. HEJS!


Kommentarer
Postat av: isabel

ditt hår! :O

vad använde du för färg? :)

2010-12-13 @ 15:34:47
URL: http://doublehelix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0