FUCKEDUPKIDS!

Kollade ju in i den nya butiken New Yorker nu i veckan som äntligen öppnat här i Örebro! Dock måste jag säga att jag vart grymt besviken. Kändes som någon billig onesize-butik och det osade ingen kvalitet alls där inne? Missförstå mig inte, men första intrycket jag fick av New Yorker (den här i Örebro) var verkligen inte bra. Har ju varit på samma butik i Västerås och där hittade jag hur mycket som helst men här fick man verkligen sålla ut det bästa och leta väldigt noga. Men butikerna ska väl ha samma utbud så jag antar att det liksom kan gå i vågor. Just nu har dom bara inget snyggt helt enkelt. Iallafall inte så mycket som föll i min smak! Lyckades hitta ett halsband, ett armband och en t-shirt förvånansvärt nog. Yay!









För övrigt så tror jag har förklarat förut hur jag går tillväga för att trycka mina egna tryck men jag kan definitivt göra en ny "tutorial" på hur man gör eftersom att det var så stor efterfrågan på det! Det är huuuur lätt som helst men klart jag fixar det! As soon as I köpt nya tryckpapper bara :) (Ni som har bråttom och vill testa kan bara kolla efter t-shirt transferpapper i en hobbybutik och följa instruktionerna på förpackningen...)
... Och tack för tipsen ang. håret! Fick väldigt många bra tips, whuhu!

Kommentarer
Postat av: Ina

Vart kommer strumpbyxorna ifrån? skitsnygga! :)

2011-04-29 @ 15:36:41
URL: http://inamatilda.blogg.se/
Postat av: Sergia

GRYM stil :D

2011-05-03 @ 22:16:27
URL: http://amasifuen.webblogg.se/
Postat av: ida

Asså GUD VAD JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!!! :O

O nu måste jag fråga, vart kommer strumpbyxorna ifrån? :D skulle vada tacksam till döden för svar. (a) <3 Mvh ida

2011-05-05 @ 18:15:05
URL: http://iiidu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0