gifts/winner

När jag kom hem igår låg det två presenter från mamma på min säng! Världens mysigaste filt som jag varit helt kär i sen mamma hade köpt en till sig (hade snott den in till mitt rum så nu tycker hon väl att det är skönt att jag har en egen hehe...) och en mugg som hon tyckte stämde in på mig väldigt väl. Vet inte om jag kan hålla med men... HEEEHEEE. Jag som hatar ordet "shoppa" haha men det var gulligt av henne ändå. Kommer bli great att ta med dessa saker när jag ska åka hem till Oslo igen!





Vinnaren i tävlingen om leopardarmbandet är korad förresten! Är helt sen med att utse en vinnare men nu är det gjort iallafall. Grattis Nicole Larsen, du har blivit kontaktad på Facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0