live color xxl

UHM HEY! Blir inte så jättemycket uppdatering nu när jag jobbar haha men ska bli bättre på det. Det är väl mest för att jag har jobbkläder på mig o.s.v. så det är inte så kul att ta bilder.

Köpte ett par Reebok (hur stavas det? Rebook? Reebook?) Easytone idag! Ni vet dom dära som ska forma rumpan och ben blablabla... Ska gå runt med dom på jobbet så nu jävlar ska jag bli fit! Hahah. Sen när började jag bry mig om att tänka på det liksom. Sen jag började känna mig lite större än vad jag var förut kanske...? kanske kanske kanske. WELL, hoppas dom gör underverk annars ska jag klaga. Not.

MEN, många har frågat vad jag använder för hårfärg blablabla, använder den här på bilden här nedan och mitt hår är en aning ljusare än vad det ser ut på bilderna så det är inte så rött som ni tror liksom. Så frågor som "hur får du ditt hår så rött?!" kan jag inte svara på då det inte är det.



Kommentarer
Postat av: ' martinsjöström

HÖRREDU - när du vet om skorna ger bra resultat TELL ME! funderar på ett par jag med nämligen men har inga guldbyxor och inte vill man köpa i onödan när man lever som Robin Hodd ... HEHEHEHE-EHE

2011-04-12 @ 22:56:13
URL: http://www.sjjostrom.devote.se
Postat av: Maja

Hittade en bild som är så sjukt lik dig på http://fuckyeahbodymods.tumblr.com/post/343287902, eller det måste vara du?

Kram!

2011-04-13 @ 20:17:31
URL: http://majaen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

vart köper man den hårfärgen? ):

2012-02-29 @ 12:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0