påfågel

Eftersom att mitt Photoshop helt plötsligt har bestämt sig för att inte fungera över huvudtaget så har det blivit lite frånvarande med update! Eftersom att mina inlägg mestadels har bilderna i fokus så är det ju en nödvändig grej det där Photoshop alltså men det vill aldrig hoppa igång så har fått ta till andra medel för att kunna redigera mina bilder.

Men som ni vet så älskar jag ju påfågelfjädrar. Känns som att jag tjatar om det hela tiden... Men iallafall, kolla vilken söt ring jag buda hem från Tradera:









Världens finaste väder på sistone också. Älskar att bara sitta ute på balkongen i solen och titta ut på alla människor som går/åker förbi. Blir ju inte överdrivet mycket av dessa stunder eftersom att jag jobbar rätt mycket nu men då uppskattar man dom ju så himla mycket mer!

Kram på er och tack för att ni är världens bästa läsare som står ut med mig och fortsätter läsa min blogg och kommentera även fast jag inte uppdaterar så ofta som en bra bloggare ska göra ♥

Kommentarer
Postat av: tatiana

sv: Tack. =)

2011-04-19 @ 10:30:37
URL: http://typicalday.blogg.se/
Postat av: Retrophilia

Snygg ring! Påfåglar är så fina! Hade jag haft ett hus med stor trädgård så skulle jag ha ett par stycken :)

2011-04-19 @ 17:12:55
URL: http://retrophilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Skulle du inte kunna välja ut en "veckans blogg" typ?

2011-04-19 @ 22:53:47
Postat av: Cornelia

Ringen är ju amaaaaazing. Skulle inte tacka nej till en sån!

2011-04-20 @ 00:55:34
URL: http://ceriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0