Demons&Angels

Hahahaha, fan va smarta ni är då! Er går inte att lura (förutom en liten anonym sötis, så det gick ju inte helt åt skogen!). Fast det är bra att ni "känner" mig så väl att det där inte skulle kunna vara sant... Fytusan. Inget illa menat mot unga mammor och så, men det är verkligen ingen grej för mig.

Bara för mig att börja blogga normalt nu då. Orkar inte med mer aprilskämt idag haha. Lurade mamma förut att jag sparkats från jobbet i Oslo bara för att jag färgat håret... Hennes min alltså... Priceless.

Menmen, till nåt annat; fick detta Demons&Angels Face Kit av Jessica och har hunnit testa det så pass mycket att jag faktiskt kan tipsa om det! Kitet innehåller en rengöringsmousse, djuprengörande scrub, ansiktsvatten och återfuktande gelcream och passar väldigt bra till min typ av hy plus att det luktar gott dessutom!



Kan även tipsa om denna got2be Rockin' it hårspray som jag också tycker håller vad den lovar och även denna luktar väldigt gott.


Yee, men nu ska jag börja göra mig iordning så jag hinner laga tacos med Malin. Sen blire party (utan bebis i magen haha). Ha en underbar fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Miss sunshine

Fin blogg :D

2011-04-01 @ 18:49:33
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0