WINNER/XMASGIFTS

Vinnaren av Citty's egendesignade faketatueringar för faketattoos.se är Catarina! En snygg tjej som brukar synas mycket bland kommentarerna och har hängt med rätt länge nu! Grattis! (Maila mig med din adress så vidarebefodrar jag det till Citty)


Fick jättefina julklappar det här året! SÅ NÖJD! Glömde lite på bilderna dock såsom en jättefin klänning, pengar och en clutch. Menmen.













♥ Världens finaste resväska
♥ Rosa Jellybean dessertbowl
♥ Pengar till London
♥ Presentkort på Marieberg Galleria
♥ Rosa badrumsmatta
♥ Duschdraperi med flamingos
♥ Ringar för montering av duschdraperi
♥ Bacardi Melón
♥ Rubbing duck (hjälper blodcirkulationen bl.a.)
♥ Flamingosmycken från Queen Of Kitsch
♥ Adobe Photoshop och Premiere Elements 10
♥ Parfym, Acqua Di Gioia från Giorgio Armani


Kommentarer
Postat av: catarina

åh vad glad jag blir!! tack snygging! jag kommer fortsätta hänga med också ;> mailar dig dirr!

2011-12-29 @ 20:16:40
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Emelie.

gött med adobe programmen!!

2012-01-31 @ 00:09:33
URL: http://mligunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0