det går bra nu

"Hei Lisa! Fikk et veldig godt inntrykk av deg, så jeg lurte på om du kunne komme inn i butikken onsdag?"

ÅHÅHÅ! Så himla kul! Var ju på arbetsintervju för butiksbiträde till en butik i OsloCity förra veckan. Det gick ju hur bra som helst tydligen så nu fa-an håller jag tummarna!

Åker hem till Norge idag och jag kommer sakna dom här skruttarna så himla mycket. Menmen, nu ska jag ta en liten runda på stan och möta upp Sassa och Johan innan jag drar till bussen! 5 timmars resa... Whoho...






Kommentarer
Postat av: jessica

ÅH VAD ROLIGT!!! håller tummarna för dig :)

2011-02-28 @ 13:20:42
Postat av: Big sis

Hoppas men det lät ju väldigt lovande. Åh vilka finisar.

2011-03-01 @ 18:43:57
URL: http://isofiasvarld.blogg.se/
Postat av: chrissy

Yeey!!! Gud vad kul, hoppas att du får det vännen!

2011-03-01 @ 20:29:31
URL: http://chrissyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0