be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind

Whoho, allt fixat med presentkortet! Hade råkat få samma kod som någon annan bloggerska men nuuuså fick jag min egen och kunde beställa min axelbandslösa Wonderbra haha. Har bara hört gott om den så hoppas på det bästa. Femhundra spänn för en jävla bh alltså... Värt.
Bättre bild på Moas naglar förresten! Nästa gång tänkte jag göra lite större leopardmönster och med andra färger. Skitkul att leka med nagellack i olika mönster och färger och särskilt på naglar som är så fina, yay.





Arbetsintervjun idag gick bra, whoooooooooooop, håller en tumme att jag får det, två är otur tydligen.
På torsdag åker jag och hälsar på i örebro, ska bli så himla skönt att få äta svensk maaaat.

Kommentarer
Postat av: Julia

hur kommer det sig egentligen att du flyttat till norge? vore kul att höra lite mer om det :)

2011-02-22 @ 18:10:19
Postat av: Petra

Coola naglar! Ett tips om du vill ha snyggare prikar är att ta en nål med knappnålshuve o doppa istellet:) för övring så är din blogg as nice!

2011-02-22 @ 20:30:19
Postat av: Julia

HAHA ok glöm vad jag skrev, läste inte detta innan:D

2011-02-24 @ 16:16:32
URL: http://juliaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0