koseligt

Vart ingen bowling i fredags.. Jag och Moa var för små för att få vara med hahaha. Här i Norge är det 20årsgräns ÖVERALLT på kvällarna (med väldigt få undantag) och det är verkligen en gräns som de flesta håller väldigt strikt på. DOCK så får vi under 20 köpa dricka på systemet (om det är under 22%)?! Så himla konstiga regler. Vi får alltså köpa dricka på "bolaget" (här heter det Vinmonopolet) men vi får inte köpa dricka ute. Precis tvärtom som i Sverige. Sååå, ja, det hela slutade med att alla fick pengarna tillbaka och gick till en liten minifestival istället med artister som Rasmus Seebach, Veronica Maggio, Vengaboys etc. Inga artister i min smak precis men med rätt sällskap vart det ju roligt ändå!














... och så vann jag merförsäljningen på jobbet och fick världens bästa pris! MJUKGLASS MED JORDGUBBSSÅS ÄR SERIÖST DET GODASTE SOM FINNS! Plus att den är fettsnål! ... Inte för att jag bryr mig men........

Ska svara på frågorna nu tänkte jag och tidsinställa det :) så ni vet att det är på G!


Kommentarer
Postat av: Lina

älskar seriöst din jacka. var finns dom? :D

din blogg är freakin' legit!

2011-06-20 @ 13:59:14
Postat av: Lisa †

-

-

Linda: jag köpte min på tradera för typ 2-3 år sen! ett riktigt kap ;D TACK!

-

-

2011-06-21 @ 12:32:10
URL: http://lioa.blogg.se/
Postat av: MK - mode - inspiration - outfits blogg mm

Härliga bilder! älskar ditt röda hår:)

Glad midsommar //love MK

2011-06-24 @ 13:35:14
URL: http://marinakourkis.blogg.se/
Postat av: L

Snyggt!

2011-06-29 @ 17:24:10
URL: http://leeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0