FAQ 1.0/hello kitty

ALRIGHTIE, lite svar härå:

Q, Postat av: byebbaleijon
Jag undrar vad du har för kamera ? :)
A, En Canon EOS 500D

Q, Postat av: jess
har du bott i västerås eller eskilstuna? känner igen dig.
A, Nej, men har varit i västerås några gånger...? Haha.

Q, Postat av: Cassie
Hey ! Måste säga att jag älskar din blogg, den är underbar :3
Mina frågor:
Vad vill du helst jobba med?
Har du helst din nuvarande hårfärg, eller gillade du det bättre som rött?
Hur kom det sig att du flyttade till oslo? Kramar!
A, Åh, TACK! Jag vill helst jobba med något inom mode/stil. Kan vara vadsomhelst typ en tidning eller något skulle vara roligt! Är faktiskt inte blond längre... Ooops! ;) Jag kände att det inte fanns något i Örebro som tilltalade mig längre och ville göra något annorlunda. Hade kompisar som bodde i Oslo och tillsammans med dom sökte vi lägenhet och så bara... Vart det så :) Ett väldigt lyckat beslut!

Q, Postat av: FRIDA FUNEMO
Det är kul att du har en frågestund ;)
Älskar din blogg läser den varje dag!
Mina frågar är:
1. Vart har du köpt ditt svarta rosettarmband?
2. Vad har du för kamera?
3. Ditt "köp måste" till sommaren (inom kläder och accessoarer) alltså vad måste du skaffa till sommaren! :D
KRAM FRIDA :)
A, Va gullig du är! 1. Har ett svart rosettarmband från Monki och ett som är från Kappahl. 2. En Canon EOS 500D. 3. Ojojoj! Ett av mina måsten är helt klart fler fjäderörhängen! Så himla fint.

Q, Postat av: sariiiis
konstiga saker händer (kanske inte såhär konstiga men let's have lite fantasi och sådär.)
du förvandlas till ett djur, vilket skulle det vara? he.
A, Haha! Ojoj, om jag fick önska skulle det vara en påfågel! Men jag och Jessica kom precis fram till att det nog skulle bli typ en papegoja! Färgglad, lite speciell och rätt jobbig, hahaha.

Q, Postat av: hejhopp
en hemsk fråga: om du fick veta att du bara hade en vecka kvar att leva.. hur skulle du spendera din tid? skulle du vilja göra något du aldrig gjort förut, eller skulle du låtsas som allt vore som vanligt och fortsätta leva livet som förut?
A, Skulle resa runt till alla nära och kära och avsluta sista dagen med mamma och storasyster tror jag!

Q, Postat av: Rebecca
Hejsan! Var det komplicerat att flytta till Norge? Var det mycket förarbete? Har funderingar på att flytta dit å jobba efter studenten :) Kram Rebecca
A, Nej det tycker jag inte... Jag fixade skattekort första dagen jag hade flyttat dit... :D Tycker du gör rätt i att flytta till Norge, urmysigt land! :)

Q, Postat av: x
har du kille?
A, Nej! :D Friiiiiiiiiiiiiii som en fågel.

Q, Postat av: Matilda
Hur många besökare har du ungefär / dag?
A, Det är inte så många, typ runt 600-800?

Q, Postat av: Sofia
Hur många piercingar har du?
Blir du sponsrad med saker som du ska skriva om i bloggen?
Vilket är ditt favoritband/artist?
A, 3 i öronen, en medusa, och en i naveln såå... 5. Det händer, men jag är rätt petig när det gäller sånt... Skulle aldrig få för mig att skriva om typ flingor eller nåt hahaha. Har sett att vissa andra gör det. Jag har många musikfavoriter! Travie Mccoy, SHM, Bruno Mars, Lady Gaga, 3OH!3, HOFFMEASTRO bl.a.

Q, Postat av: Sandra
Då frågar väl jag också något! Hur har du råd med alla grejer som du köper hela tiden? Och var har du plats med allt?
A, Varför är det så intressant? Jag har väl råd precis som alla andra... Eller alltså grejen är, jag sparar inga pengar än så länge och allt jag köper hamnar typ i bloggen, så det kanske verkar väldigt mycket eller nåt? Medan andra kanske spenderar pengar på saker som till exempel resor eller teknikprylar så spenderar jag hellre mina pengar på kläder och liknande. Och det får väl plats i mitt rum..? Eller? I min garderob och lådor... Eller nåt... Haha.

Q, Postat av: Maria
Hur länge har du tänkt att stanna i Norge?
Vad har du för planer för din framtid?
A, Till årets slut vill jag stanna iallafall. Får se hur jag trivs med jobbet jag ska börja på o sådär. Jag tar mest dagarna som det kommer. Har inte så storslagna planer inför framtiden. Många vill ju ut och resa runt hejvilt och besöka så många länder som möjligt men jag nöjer mig mer än gärna med lite semester i Grekland i två veckor typ!

Q, Postat av: madde
- vart har du köpt din rosa klocka? använder du klocka varje dag?
- vad har du för mobiltelefon? ringsignal & smssignal?
- vad gick du på gymnasiet?
- har du några planer för sommaren?
A, Den är hembudad från Tradera, nej det gör jag inte. Jag har en Sony Ericsson Aino, Looptroop Rockers - Marinate som ringsignal och nåt spaceshipgrejsimojsljud som smssignal. Jag gick IT/Media på gymnasiet. Mina planer för sommaren är mest att satsa på jobbet och tjäna pengar i Norge! Kanske en resa om jag får ledigt!

Q, Postat av: Anonym
vad använder du för smink?
A, Oj, det varierar ju men som mest använder jag nån specialconcealer från wet&wild (har röda kinder så täcker dom med den), sen lite foundation, lite puder, bronzer, eyeliner, ögonskugga och mascara. Shit vad mycket skit man har i ansiktet alltså, haha.

NU MÅSTE JAG IVÄG! Bort mot Hötorget för en fika såhär på lördagskvällen. Glöm inte att det är Earth Hour just nu, hoppas ni har släckt! Själv har man dragit ur datorn så den inte drar någon ström haha. När vi kommer hem sen ska jag och Jessica baka muffins, kolla va söt förpackning, kunde inte låta bli att köpa den innan jag åkte till Sverige:




Och jag som inte ens gillar Hello Kitty... Aaaah. GULLIGT ÄNDÅ, whatever, måste springa till tunnelbanan nu!

Kommentarer
Postat av: sandra

Du kanske hade fått den frågan ofta (om hur du har råd med allt) men jag tycker att du köper så mycket! Jag tycker att jag köper "normalt" mycket men har en proppfull garderob! Så jag tänkte om du kanske måste ha tre extra garderober eller så ;) Du kanske rensar mycket oftare än mig!

2011-03-26 @ 23:38:05
URL: http://tintura.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket märke använder du på foundaition? tycker alltid att du har så fin hy:)

2011-03-27 @ 11:21:01
Postat av: Lisa

-

-

Anonym: det är maxfactor liquid illusion :) den är väldigt bra! och tack! :D

-

-

2011-03-27 @ 14:26:31
URL: http://lioa.blogg.se/
Postat av: FRIDA FUNEMO

Tack för svaren!! ;)

Jättekul att du svarar! :D

Ha det bra!

Kram Frida.

2011-03-27 @ 15:16:28
URL: http://nezis.blogg.se/
Postat av: Big sis

<3

2011-03-27 @ 16:49:14
URL: http://isofiasvarld.blogg.se/
Postat av: veronika

wuhu, den ringen är så nice :) jaa jag mår bätte nu, men hostan är inte helt borta men ändå!

waaah vilka söta hello kitty muffins haha :D vart köper man sånna?! pusss!

2011-03-27 @ 17:21:57
URL: http://vevvs.devote.se/
Postat av: bajsmusche

åhshit är du fri som en fågel?? :) vill du ha tjej jag är ledig bor i västerås kom till sängen grrr

2011-03-27 @ 21:19:54
Postat av: Stina

Åh vad fint!! Såna skulle jag köpa jämt om de fanns på vår mataffär ^__^

2011-03-28 @ 13:16:57
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0