παγώνι

Jag som älskar påfågelfjädrar vart helt överlycklig när jag fann detta halsband!!! Har klippt till fjädrarna lite dock då dom var avklippta helt rakt och jättefult från början. Med lite rundare former vart det genast finare jööööö. Väldigt maffigt o sådär va men det blir ju svinbra till nåt enkelt liksom! Kanske imorgon då det är middag för jobbet! Ska säga hejdå till några externer som ska åka hem i veckan. Riktigt tråkigt faktiskt, menmen.





Har fått väldigt många frågor och tänkte att jag skulle besvara alla i ett eget inlägg lite senare. Typ imorrn! Nu ska jag sova tänkte jag. 20 i 22 en fredag, känns inte helt ok men ÄSCH. För övrigt så var det någon som tyckte jag skulle skriva ut alla ställen jag köper allting från men jag vill inte att min blogg ska vara en sådan där typisk modeblogg liksom. Fattar ni vad jag menar? Om ni frågar så svarar jag ju gärna faktiskt så det borde väl inte vara så jobbigt, eller? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, halsbandet, vart? finaste jag sett!!

2011-05-28 @ 16:15:18
Postat av: Louise :)

så fort jag kikade in på din blogg (för någon månad sen) har jag läst den typ varje dag! den är as bra och alltid rolig att läsa, du passar förövrigt sjukt bra i din hårfärg :)

kram!

2011-05-28 @ 18:32:58
URL: http://loooolloooo.blogg.se/
Postat av: Veronica

Underbart halsband :)

2011-05-30 @ 21:03:32
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: Elin

Underbart halsband. Var har du hittat det?

2011-06-13 @ 22:07:51
Postat av: Danni.

wow.

2011-06-14 @ 03:05:59
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0