melissa horn live 5/12

regina teatern, uppsala

jag säger bara... oh, my, lord.
det var så fint.
så... känslosamt.
så... VACKERT.

när vi hade satt oss och suttit där en liten stund så kom hon ut på scen och bara satte sig och började sjunga på första låten.
ingen introduktion, ingen hälsning. bara började sjunga.
underbart.
akustiskt och fint, ingen bakgrundsmusik från några högtalare.
fantastisk röst.
inför varje låt sen så pratade hon lite om vad den handlade om och hon sa till exempel om "sen en tid tillbaka" att den beskrev henne på pricken vad hon kände just då och så vidare och då blev det en så fin innebörd i låten på nått vis. att alla låtarna verkligen skildrade hennes riktiga, äkta känslor och inte något påhittat. jag fick nästan tårar ibland.
grym på gitarr är hon också.
och hon sjunger ju inte bara vackert, hon ÄR vacker :o
helt sjukt.
helt naturligt fin.
har två videor jag skulle vilja lägga upp men det tar ju ååååååååååååår. så det får stå på över natten så får vi se om det blir nåt imorrn.

nu ska jag soooova! börjar jobbet om 12 timmar. bara imorrn kvar sen JULLOV :'D .... eller juste... ska jobba då också.......................................................

....

pengar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0